Announcement

Collapse
No announcement yet.

NLsfB swap

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

NLsfB swap

Codering vervangen in uniformat.txt lijkt te doen, maar mapt revit dit bij opstarten (begrijp dat dan de uniformat wordt uitgelezen) automatisch op alle elementen in een project, of komt hier nog wat extra handwerk bij kijken? Ik maak me met name zorgen om de Generic Model categorie en custom subcategories.
    Alvast bedankt!
    There must be a better way...

Ekko Nap
    Professional nitpicker, architect, revit consultant, etc.

Heb het niet helemaal uitgetest maar daar komt nog wat handwerk bij kijken. Ik geloof niet dat Custom Categories in the Uniformat worden opgeslagen (misschien een engelse thread opstarten, want zou hetzelfde moeten werken als Uniformat vs Custom subcategories)
    Martijn de Riet
    Professional Revit Consultant | Revit API Developer
    MdR Advies
    Planta1 Revit Online Consulting

Comment

Related Topics

Collapse

• NL/Sfb worsteling
      Ik worstel een beetje met de NL/Sfb
      als je kijkt naar de categorie bovenbouw
      dan hebben we daar
      Ruwbouw
      Afbouw
      Afwerking...
      June 5, 2013, 01:54 PM
    • Gootklossen modelleren
      Hallo,

Ik ben bezig om een woning in revit te modelleren. Nu wil ik de gootklossen ook modelleren. Ik wil de family eigenlijk zo opzetten...
      December 1, 2011, 03:56 PM
    • Stage Revit in omgeving Zwolle gezocht!
      Hallo allemaal,

Ik ben derdejaars student interieur & architectuur (niveau 4) middenkaderfunctionaris bouw. Ik ben op zoek naar een...
      November 10, 2016, 12:01 PM
    • Methodes
      Beste Reviteers. Na jaren ervaring met Autocad heb ik besloten om over te stappen naar Revit en ben aan 't oefenen geslagen. Na een periode van "WOW,...
      November 21, 2015, 10:28 PM
    • Werkwijze inladen model constructeur
      Omdat wij helaas op mijn werk nog steeds niet bezig zijn met Revit en ik het wel leuk vind om te doen en ik graag mijn kennis op peil wil houden, ben...
      June 22, 2012, 05:51 PM
    Working...
    X