Announcement

Collapse
No announcement yet.

Facciata continua, come ripristinare i pannelli vetrati cancellati

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Facciata continua, come ripristinare i pannelli vetrati cancellati

Buongiorno, ho creato una facciata continua, ho eliminato dei pannelli vetrati in corrispondenza di alcune aperture. Volendo ripristinarli non so come fare. Sto utilizzando la versione di revit 2014. Allego un'immagine per rendere più chiaro il problema. Grazie mille!!!!

Mod edit, English translation:
    Hello, I created a curtain wall, I knocked at the glass panels of some openings. Wanting to restore them do not know how to do. I'm using the version of revit 2014. I attach a picture to clarify the issue. Thanks so much!!!!
    Attached Files
    Last edited by Dave Jones; January 17, 2017, 03:45 PM.

Originally posted by michele_moc View Post
    Buongiorno, ho creato una facciata continua, ho eliminato dei pannelli vetrati in corrispondenza di alcune aperture. Volendo ripristinarli non so come fare. Sto utilizzando la versione di revit 2014. Allego un'immagine per rendere più chiaro il problema. Grazie mille!!!!

Mod edit, English translation:
    Hello, I created a curtain wall, I knocked at the glass panels of some openings. Wanting to restore them do not know how to do. I'm using the version of revit 2014. I attach a picture to clarify the issue. Thanks so much!!!!
    Come l'hai fatto? Bussai ai pannelli di vetro (in English: how did you do that: "knocked at the glass panels"?)
    I'm retired, if you don't like it, go around!

Comment